Reklamace

REKLAMAČNÍ PROTOKOL společnosti PNM International s.r.o.

Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je nutné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží. Abychom vám to co nejvíte zjednodušili, stačí nám jako doklad i kopie emailu s potvzením objednávky. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení. Vyplněný formulář vám obratem zašleme na vámi zadaný email, ten stačí, když vložíte do balíčku, opatrně zboží zabalte a zabezpečte proti poškození, a zašlete na adresu:

PNM International s.r.o.
Závodní 540/51
73506 Karviná

nebo jej předejte na nejbližší místo sítě Zásilkovna společně se zpětným lístkem, který si od nás předem vyžádáte. Zaslání přes Zásilkovnu je zdarma.

Kontaktní údaje a zpáteční adresa

Ulice a číslo popisné
Poštovní směrovací číslo
Telefon, kde vás můžeme zastihnout
Mail se souhrnem reklamace si prosím vytiskněte a pro snadnější identifikaci vaší zásilky prosím přiložte do balíčku.

Číslo účtu pro vrácení peněz, bude-li reklamace vyřízena vrácením prostředků

Způsob vrácení zboží do eshopu

V případě výběru Garance vrácení zdarma vám na email zašleme tzv. zpětný lístek, který nalepíte na balík a ten odnesete na nejbližší pobočku Zásilkovny (viz www.zasilkovna.cz)

Reklamované zboží

Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje, v jakém zařízení a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení
//
Číslo objednávky najdete např. v mailu potvrzujícím přijetí objednávky

< zpět