REKLAMAČNÍ PROTOKOL společnosti PNM International s.r.o.
Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je nutné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží. Abychom vám to co nejvíte zjednodušili, stačí nám jako doklad i kopie emailu s potvzením objednávky. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení. Vyplněný formulář vám obratem zašleme na vámi zadaný email, ten stačí, když vložíte do balíčku, opatrně zboží zabalte a zabezpečte proti poškození, a zašlete na adresu:
PNM International s.r.o.
Závodní 540/51
73506 Karviná
nebo jej předejte na nejbližší místo sítě Zásilkovna společně se zpětným lístkem, který si od nás předem vyžádáte. Zaslání přes Zásilkovnu je zdarma.